15 Ağustos 2008 Cuma



6 yorum:

Öteki dedi ki...

parasızlık mı,oyun mu?

İlknur dedi ki...

yorumunuz için çok teşekkürler..
sizin fotoğraflarınızın yanında benimkinin lafı bile olamaz ama :)

Elif dedi ki...

bu?

Kısa Bir Cümle dedi ki...

Öteki:
canım benim bence bu parasızlıkla oyun oynamak biraz. küçükken biz de bakkala kadriye teyzenin tavuğunun yumurtalarını satmaca oynardık.. tabii bu oyunun can alıcı kısmı kadriye teyzeyi kandırmaktı:)

İlknur:
asıl ben teşekkür ederim yorumun için.. bazı kişisel problemlerden ötürü cevap biraz geç oldu kusura bakma. bence fotoğraftan çok onu yorumlamak mühim olan. sen de bunu çok güzel yapmışsın.. tekrardan tebrik ve teşekkürlerimle..

Elif:
bu??

Hatchipu dedi ki...

cok özledim kirmizi tramvayi.. ona selam söyleyin benden.. hatce seneye , yada bilet ayarlayabilirse aralikta gelecekmis deyin ona..cok üzülmesin...

Kısa Bir Cümle dedi ki...

ben gidip teselli ettim onu biraz, pek üzülmesin diye.. selamını da söyledim, gurbet elde gözün arkada kalmasın;)