7 Ocak 2009 Çarşamba


7 yorum:

bkrbyc dedi ki...

arada da jeton var bi tane..

Kısa Bir Cümle dedi ki...

şimdilerde birkaç tane de ytl katmak lazım galiba onun içine..

Adsız dedi ki...

babamın para koleksiyonu geldi aklıma... çocukken uğraşmayı çok severdim... alır alır bakardım evirir çevirir :)
ytlyi ben ekledim bendekine,artık bende olan koleksiyona...

Kısa Bir Cümle dedi ki...

çocukken halamın vardı koleksiyonları. para ve pul.. ablamla aşırırdık paralardan şeker almak için. bir de jeton biriktirirdik o zamanlarda, "alo masal hattı"nı aramak için :) şimdilerde o günlerin üstünden binlerce gün geçti ama ben halen jetonla masal dinleyemedim:) galiba özlüyorum o masal vakitlerimi..

Kısa Bir Cümle dedi ki...

bkrbyc'ya... uzunca vakit sonra yeni bir makina aldim.. eski cekimlere bakarken bu para koleksiyonuna takildi gozum. sonra da kumbaram geldi aklima.. bu makinayi almamda katkisi buyuk kumbaram.. sonra isminin bekir boyaci oldugunu dusundugum bkrbyc =) acaba buralarda mi o tekrar diye bakmak icin sayfasina gittim ama "ben yine buradayim" diyebilecek bir yer bulamadim.. gordum ki halen yaziyorsun, orhan veli'yi aniyorsun sen de ben gibi.. notumu alirsin diye umuyorum, tekrar bir "merhaba" demek ister gibi..

Adsız dedi ki...

hayatına çok çok uzağım şu sıralar..
ama notunuzu ona ulaşmak üzere iletiyorum..

bkrbyc dedi ki...

bi regina spektor şarkısı eşliğinde,
biraz keyif, biraz dert ile içilmiş bir şarap şişesine konulup,
sahibine ulaşması umudu ile atılmış bir not gibi..

"merhaba" güzel dostum :)
sen de hala yazıyorsun, hala fotoğraf çekiyorsun..

güzel olan her şey ulaşıyor mutlak şekilde,
di mi?

me güzel..